Chill·玩

Chill·玩(去玩)”是由一个热爱旅行和音乐的年轻人Finbarr Hua所创,希望借由这个平台为大家介绍小众的、文艺的,但又非常值得的景点、酒店、餐厅、好听的音乐,值得推荐的电影、好看的壁纸、有深度的文章、搞笑的内容、或是好玩的游戏,都会积极推荐给大家。
Chill·玩”中的Chill的中文意思是:寒意(小编更愿意译作:放松、悠哉),Chill是一种全新的文化理念,“很做自己”、“很有态度”,不会在乎别人的眼光,脱离大众常规路线,或是在常规路线中为各位寻找那寻常中的不寻常。
Ladies' Jazz Vol.4 Ive Mendes
I Don't Want To Talk About It - Ive Mendes

一只拧巴的熊:

I can tell by your eyes that you've probably been crying forever

透过你的眼睛我知道你也许会永远哭泣

and the stars in the sky don't mean nothing to you

天上的繁星对你来说并非虚无

they're a mirror

它们是一面镜子

I don't wanna talk about it

我不想再谈

how you broke my heart

你如何打碎了我的心

If I stay here just a little bit longer

如果我再多呆一会

If I stay here

如果我不走

won't you listen to my heart

你会聆听我的心声吗

oh my heart

哦,心?

If I stand all alone

如果我独自站立

will the shadow hide the color of my heart

我的影子能遮住我心脏的颜色吗

blue for the tears

蓝色的是泪水

black for the night's fears

黑色的是夜晚的泪水

The star in the sky don't mean nothing to you

天上的繁星对你来说并非虚无

they're a mirror

它们是一面镜子

I don't wanna talk about it

我不想再谈

how you broke my heart

你如何打碎了我的心

If I stay here just a little bit longer

如果我再多呆一会

if I stay here

如果我不走

won't you listen to my heart

你会聆听我的心声吗

oh my heart

哦,心!

I don't wanna talk about it

我不想再谈

how you broke this so hard

你如何打碎了我的心

If I stay here just a little bit longer

如果我再多呆一会

if I stay here

如果我不走

won't you listen to my heart

你会聆听我的心声吗

oh my heart

哦,心!

My heart

我的心

oh My heart

哦,心!

you call the sun

你叫太阳

my heart

我的心


评论
热度(19)
© Chill·玩 | Powered by LOFTER